Goodbye s u m m e r, hello September!






Kõik, kõik on uus, septembrikuus!
No ja natukene vana ka.



Alles nagu suvi algas, kui juba on lõppenud ja saab uhkelt septembrit tervitada.
Vaatamata sellele/tsiteerides üht levinud pilti Facebookis/ et ´´2014. aasta suvi möödus kiiremini kui 14. aastaste suhe Facebookis.´´, oli see suvi täis päikest, kuumasid rannailmasid, külma siidrit, meeldejäävaid rannafeste, pidusid ja koosolemisi, kordaminekuid ja olulisi samme, tööd, ettevõtmisi, tohtult nalja, naeru ja parimaid inimesi!

Juuni ja juuli tegemistest olen jõudnud rääkida, kõigest üksikasjalikult kirjutada, et mälestused talletuks. Kõige olulisemad neist.

20ns sünnipäev!!!







Jaanipäev Pühajärvel!



Suguvõsa kokkutulek Võrumaal.



Saaremaa rannapidu Mändjalas.



Sõbrad.












Familytime.








2014. a suvi oli minu jaoks nagu ´3kuud täis maailma meeldivamaid inimesi- pere, sõbrad ja kõik uued tutvused´. Olen lihtsalt üks õnnelik pliks :)



AUGUST

Kuu algus oli veel mõnusalt kuum ja päikesepaisteline. Sai veel rannatatud Triinu ja Liisuga, niisama ringi tsillitud ja oldud.
Üldiselt on nii, et Triin ja Liisu võiksid olla mu selle suve märksõnad :D Ja ülejäänu fun kaasneks lihtsalt koos nendega. Love them both soooo much!

8. august oli Triinu 21ne sünnipäev. Nüüd on Triinu ka täieõiguslik täisealine. Noh, Maasikas ja puha..
Sünnipäev oli väga fun. Söödud sai korralikult? Tshek. Semudega klaase kokku löödud, umbes.. miljon korda? Tshek. Tantsida sai täiega? Tshek. Ainult, et siiani ei usu, et vastu hommikut koos Kaido ja Kristoga need kilomeetrid koju viitsisin tatsata :D


 Triinu sünnipäevade grupipildid ei saa kunagi mõne hetkega tehtud :D

Sass ja haarem :D




Mitte, et Triinu bdayst väheks oleks jäänud või miskit, oli 9.august Puurmanis vallapäev. Päev läbi üritusi ja õhtul simman. Päeval oli väljas õudselt lämbe, aga vihmane, õhtu see-eest oli täiesti super.
Kui end minekule sättisin helistasin Kristile, et nohh, ma nüüd liigun, tule vastu. Jes, Kristi ütles, et ta ei saa, tal on võistlus pooleli. Olgu. Kõndisin koju tagasi. Nii kui ma oma tagumiku sain maha panna helistas Kristi, et ta nüüd tuleb :D Okei. Norm. :D Tsekkasime veits veel võistlusi ja läksime Liisu juurde. Kerged koksid ja pidusse. Karvan esines. Pidu oli hea, selle lõppedes liikusime tagasi Liisu juurde, kus ma ka kell 7 hommikul koju jõudsin :D


Muidugi oli vaja meil Liisu ja Anneliga kõik autogrammid võtta.. :D


Poole augusti pealt hakkas maal igav. Kedagi polnud, midagi teha ei olnud ja otsustasin Tallinnasse minna. Ja see poolteist nädalat, mis ma seal veetsin oli sooooooo good. Võin kindlalt väita, et mul on kõige lahedam vennanaine üldse. For real.
Koguaeg oli nii lõbus olla ja üldse ei tahtnud sealt lõpuks ära tulla.




August pildis:

Rauno ja Liisuga tegime enne klubi shuuti Liisu juures :D


 Informeerin end :D
 Õts

 Kullast kallim!
 Suveilma oli ka!

Lebbbbzzz

Kerge cosmo


 Liisu jättis armsa sõnumi autokatusele (L)


 Saatsin Taavile musi, saadan siis kõigile :D vahest võib



 Love, peace, yolo, sweet, xoxo

 Tegin kallidele magustoitu Tlns


 Mu beibzzz
 Labor


 Pirita
 Igaõhtune :D

 Kui igav on
 Rooosaaamannnaaa:D



 Parim maailmas.
 Panime Sonjaga puslesi kokku






Kaunis päev








Üldiselt on hetkeseisuga kõik mu elus täitsa teistmoodi võrreldes näiteks augustikuu algusega. Oma koha mu igapäeva elus on leidnud uued inimesed, mõtted ja emotsioonid. Rõõmu on nii palju ja õnnetunne on so huge, et ei anna kirjeldadagi.
Ees on ootamas nii palju.

Esimene koolipäev (JÄLLE! jeee)
Kristi 20. sünnipäev
Fotoshoot Tartus
ps. julguse peaks kokku võtma ja juuksuris ära käima...
Onu pulm Alastkivi lossis (ei suuda ära oodata!!!)



Ja niisama onju ka elu nõnda lill, et paneb kohe unustama, et kaktus on ka lill! 








Kõike armast,
Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse