Mulle meeldib see, mis mu ümber on

Hei, hei, hei

On kevad see ja tunne on nii hea, et parim on veel ees... Just nii ongi!
Teate kuidas ma naudin vihmaseid ilmasid!!? Lihtsalt see mõnus värske lõhn ja tunne, et kevad ongi kohal... Ja loomulikult päike! MMMmm mõnus
Ja mulle meeldib see ka, kui inimesed muutuvad kevade saabumisega palju rõõmsamaks ja näiliselt õnnelikumaks, see teeb iseendgi õnnelikuks!!!


 Mul on mingi õnneliku inimese sündroom vist :D Ma näen lihtsalt igas asjas head, isegi halbades asjades ja ebaõnnestumistes-  see kõik õpetab meid, iga valesti tehtud otsus, tegu või valik annab meile võimaluse teinekord kõik paremini teha. Ja kõik õnnestumised? Muudavad mind nagunii õnnelikuks!
Ei teagi mida teha.. mõelda, et nii peabki, või et ma olen imelik :D (Ptui, ptui, ptui.. ära sõnuda midagi siiski ei soovi, sest rõõmus olla on ju nõnda hää).


Vahepeal olen usinasti ikka tööd teinud ja mõtteid uuest sügisest mõlgutanud. Sai issigagi pikalt ja laialt igasugustest variantidest räägitud ja kindlale otsusele jõutud, et tööinimeseks ma uuest sügisest ei jää, vaid õpin ikka edasi. Aga mida...????? Nii keeruline,  kui ei tea, mida tahad.. ja kui tead, siis seda nagunii ei saa, sest nii loll oled... :D Aga järeldus oli ikka positiivne selle aasta kohta- ükski kogemus ei jookse mööda külge alla.
  Aga töö kõrvalt ma jõuan ikka muud ka teha. Näiteks maal olla! Kus on kõige parem ikka.. ja ükspäev kui maale läksin nädalavahetusel ja oma tuppa jõudsin ja mulle mu väike vend otsa vaatas (kes teadupärast oli meil väike lokilammas
OLI SELLINE???????

 Ma vaatasin, et midaaaaa purki, mida toimub, kes see on, kas ta sõi mu väikse lokilambast Marrukese ära????? :D ????? ??? Ok, nüüd juba tasapisi harjun, kuigi pole enam juukseid, millest nalja pärast tal vastu tutistada kui ta mind mööda maad on juukseid pidi lohistanud.. :D
Nüüd on veel nii uhke sell ka, käib ja eputab uue soenguga :D Kui ta vaid ise aru saaks kui suured kapsalehed ta kõrvad nüüd tunduvad :DDDD hahahaHah, sorri emme

No ma muidu ikka püüan hoolas olla ja tööd korralikult teha, aga üks hommik tööjuures mul oli natukene liiga koba moment ja ma ajasin kliendile juua viies just masinast lastud keeva veega tee laua peale ümber, muidugi enda käe peale ja aiiaiaiaiii kui valus see oli! Ja kliendiga vedas mul ka. Aitas mind ja muretses minu pärast, kuigi oleks pidanud muretsema enda telefoni pärast, mis natukene tee sees uppus... Aga õnneks oli uunikum ja jäi terveks. Jess!! Pärast seda veel küsisin, et julgete ikka minult uut teed paluda, siis ta vastas suu kõrvuni, et muidugi! Ja ta jõi kokku kolm teed... Oh kuidas ma värisesin ja hoidsin nagu aaret seda teetassi kui talle lauda viisin....

Nõnda see põletus on kulgenud, nüüd juba peaaegu paranenud.

Õnneks on see olnud mul suhteliselt ainus selline olukord, kus olen eksinud. Kuigi.. noh... see üks kord.. noh.. tookord... kui pidin ülemusele kohvi viima, restorani nö suhteliselt tipptund, kus meil üks suur laud söömas käib ja muud kliendid.. ja siis ma ilusti kenasti kukun koos kohvitassiga keset saalipõrandat pikali.... Shokk.. midagi teha ei oska.. piinlik. Aga jälle läks kõik hästi ja inimesed ikka uurisid kas kõik korras ja ülemus oli mõistev ja muretsev :) Lucky me. Aga need vist on ainsad taolised situatsioonid ka. (i hope, et jäävad ka viimasteks)

Muidu..


Kaunis reede
 



Meie Steffy on küll tark kiisu... 


See ilus sinikas, mis mul mõni nädal tagasi tolle telefoni vahejuhtumi pärast oli. Kena kollane päike oli silmanurgas lõpuks :D



 Hommiku kell 6
 Ma võtsin julguse lõpuks kokku ja käisin juukseid kärpimas.. Tagumikuni ulatuvatest juustest sai nõnda lühike :D

 Smile.
 Marteniga õues
 ISE ronis tooliga aknale..
 Väike õde polegi enam nii väike... Sandra

 Töööleee  totally mu töö juurde kuuluv- KOHV, mida olen hakanud ulmelistes kogustes jooma.


Hommikune
 Alustan hommikut freshilt
 KULLAST KALLIM!!!
  Väike mumuuu kodus :) Pidin lihtsalt selle kostüümi ära ostma kui nägin! :D


 Mind ajab see igakord naerma kui loen... :D




11. aprill käisime Kinnu ja Liisuga Elvas, chillisime veits ringi ja käisime Kristiina semu sünnipäeval. Õhtu jäi meil lühikeseks kuna ma pidin järgmine päev tööl olema. Mul oli väliüritus, soomlaste mingisugune aastapäevapidu. Kõik naised olid niiiiiii ilusad!! Millised kleidid ja uhked soengud jaa.. aaahhh.. Õhtu oli töine ja väga fun :D Nalja sai ikka korralikult :D Hiljem viskas Kristen mu koju ja pühapäev läksin Puurmani, et öö seal veeta ja esmaspäev (ehk eile) uuesti otsapidi hommikuks Tartu tulla, et tööle minna :D Asjalik sõitmine mul.



Neljapäev on meil restoranis kabaree õhtu. Bron lauad ja Viru varietee. Tuleb mõnus ja tegus õhtu ning ilmselt pikk pikk tööpäev, kuna ma hommiku kaheksast juba tööl.. Aga see ei ole mure, sest seltskond on tore ja reede ning ülejäänud nädalavahetus on vaba. Ja mis veeel parem, on see, et venna tuleb Tallinnast perega külla!!!!!!! Jeeee! Parim nädalavahetus tulemas :)))) On, mille nimel nädalalõppu rõõmsalt oodata.




                                                                 Lihtsalt õnnelik tüdruk!



Päikest ja kauneid mõtteid teile!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse