Kevad südames!




Hei, armsad Sõbrad!

Kas teie meelest ei ole mõnus ärgata hommikul koos päikesega? Välja minnes kuulata linnulaulu ja tunda päikese soojendavaid kiiri? Ma lihtsalt armastan seda!
Ja lihtsalt mega mõnus on töölt bussile kõndides lihtsalt sooja päikese käes ringi jalutada enne ja omi mõtteid mõelda... Ahhh... Ilmselt armastan ma kevadet nõnda palju, sest tean, et suvi on järgmisena! :)

Ma nüüd juba ruttan märtsikuus suvesse.. Aga nii ongi. Aeg läheb nii kiiresti.. Alles oli sügis, kui ma tööl hakkasin käima ja nüüd on sellest juba pool aastat. Pool aastat on ääretult pikk aeg, mis on läinud nii kiiresti. Selle aja jooksul olen ma õppinud kõige enam seda, et elada tuleb hetkes. Täna ei tohi mõelda, mis saab homme ja homme ei tohi mõelda, mis saab nädala pärast. Tuleb nautida antud momenti ja võtta sellest kõik. Tänu sellele olen mina õnnelik, väga õnnelik inimene.
Kui ma lähen tööle hommikul, siis ma olen rõõmus, et mind ootab ees järjekordne päev. Päev, mis võib pakkuda mulle suurel hulgal erinevaid emotsioone. Ja sellepärast ma naudingi hetke ja elan hetkes, et võtta sellest kõik.
Tänu tööle olen ma õppinud olema positiivsem. Klienditeenindaja töö eeldab head tuju ja naeratust näol. Mina ise ei tahaks ka, et mind teenindaks inimene, kes on ise pahura ilme ja ükskõikse suhtumisega. Nii nagu naeratan mina klientidele ja püüan olla nendega sõbralik, vastavad nemad minule samaga. Te ei kujuta ette ka kui palju ma olen häid sõnu kuulnud, kui palju toredaid inimesi näinud, kui palju komplimente saanud!
Mul ei ole aega olla kurb. Tööl rõõmustan, pärast tööd rõõmustan veel rohkem, sest mul on minu pere, sõbrad ja kõik, kes mind õnnelikuks teevad! :)

Kõige tähtsam on esile tõsta oma rõõmud, siis ei jõuagi mõelda sellele, mis meele kurvaks teeb. Ausalt :) Minul on ka probleeme, aga ma ei pea neid nii oluliseks, et nendele probleemidele mõtlemise peale oma aega raisata.

Vahepeal oli mul puhkuuuuuus! Seda lihtsalt oligi vaja. Laadida akusi, kiusata oma Martenikest, olla perega, lihtsalt olla kodus! Minu armsas, kallis Puurmanis.
Mäletan veel seda aega kui ootasin, et Puurmanist ära saaks, linna elama ja uusi asju avastama.. enam ei taha, nüüd saan aru kui hea on olla maal, kui mõnus koht on Puurmani.

24.o2 oli meil tore õe-venna fotoshoot






ja toas..











o7.o3 käisin Tanel Padari ja Tarmo Valmi kontserdil oma vanas koolis. Alguses tundus asi üsna Leplandi kontserdile sarnane, üsna igav, aga lõpuks hakkasid asjad liikuma, inimesed kaasa laulma ja kokkuvõttes oli kontsert väga meeleolukas ja vinge!!!! Sain kõik oma vanad head lemmikud lood ära kuulatud ja head muusikad nautida :)




Õhtu lõpuks läksin Liisu juurde, kõik teised olid juba seal, tegime paar siidrit, mängisime Bailat ja nimemängu ja siis tuli Angelikal idee, et võiks nüüd siis Saksa kell kaks öösel minna. Mõeldud, tehtud :D Märksõnad, mis sellega meenuvad on ´´Vanaisa´´, tantsimine, auto, palju inimesi ja friikad :D Fun, fun life
Laupäevl läksin umbes viie aeg jälle Liisu juurde. Tööpäev oli :D Mina jõudsin siis kui oli kaks käru täit puid veel vedada :D:D Ränk töö tegemine ikka :D Vot see oli ulme õhtul. Ammu ei ole nõnda saadud rokkida. Uuuuhhh..... Pühapäev läksime perega Põlva, empsile vendadele külla ja oooooeiii mul ei olnud üldse hea olla, kohe mitte üldse :D Issi ka muidugi hea kaasatundja, poes olles ütlesin, et ma ei suuda enam, ma suren ära, issi sellepeale ´´Alkoholi riiulid on seal.´´ ... nojah :D



Selle nädalavahetuse veetsin ka oma sõpradega.


 Tsillin :D





Reede möödus rahulilkult saunamöllul ja tantsides :D Laupäev oli ka väike istumine, mis lõppes minu jaoks natukene ootamatult :D Nimelt sain ühe kuti käest kogemata telefoniga vastu nina (tahtis visata reageerimise jaoks vastu õlga) ja tagajärjeks on mul nüüd paistes nina ja pool paremast näost/põsest ja õrnalt sinine silm, koos verevalumiga. Arvatavasti on see mõne päevaga kadunud ja siis olen valust lahti. Sest peale selle, et mul on hullem nina valu, mille pärast ei saa ma ka toitu mäluda, on mul hetkel ka kurk haige ja väga hull nohu, mis paneb mind iga mõne minuti tagant aevastama. Ma vist võtsin kevade saabumist ja neid soojasid ilmasid liiga tõsiselt :D
Ja nüüd olen veel kõrvavaluga ka. Kõik kumiseb kõrvas ja kuulen häältel kaja jne.. õudne on olla kui samal ajal valutab kõrv, pea, pool nägu tänu paistes ninale ja silmaalune.. Ei taha.. ei taha..




veebruar/märts

 Vegetables
 Esimene grill, lõkkeõhtu :D
 Tibu oli nii rõõmus kui õde kingitusi tõi :)

Pink day
 


 Naistepäev



 Kalllii :)
 Veiniõhtu

 Lemmmik
 Janelyga väiksed kokteilid
 Emme (L)
 Kullast kallim!

 Võtsin kevadisi ilmasid liiga tõsiselt.. ja nüüd on tagajärjed.







Olge armsad, kallid! 

Angelika 





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!