Valentine´s day!


I l u s a t  sõbrapäeva kõigile! 



Ma loodan, et tänane päev  möödub kõigil naeratuste, kallistuste, muside ja kingituste saatel. Mina veedan oma sõbrapäeva tööd tehes ja ootan juba, et õhtu lõpuks koju saada, emmega shampus sõbrapäeva puhul avada ja hiljem sõbrannadega õhtut nautida.

Sõbrad on inimeste elus väga tähtsal kohal, vähemalt minul küll. Leidub selliseid sõpru, kes olid, on ja siis kaovad, aga ka neid, kes olid, on ja jäävad. Aga kui ma mõtlema jään, siis hetkel minu elus kõige tähtsamal kohal on need sõbrad/sõbrannad, kes ei olnud varem, aga NÜÜD ON. Inimesed, kes on olnud koguaeg minu kõrval, aga mitte sedasi nagu nüüd. Jah, Liisu, Kristiina ja Janely. Te olete maailma kõige vingemaaaaad! Ma armastan teid maailmalõppu ja tiiruga tagasi ka! Reaalselt.
L O V E


Aga muidugi on mul ka hulga teisi sõpru, kes on mulle väga kallid ja olulised! 






 Riin, Rauno & Müüru
 Kristiiii!
 Riin, Kati, Kristi & Liisu! Minu kallid tüdrukud.
 (L)

 Õdeeeee (L)
 Kallis Kedy!
 Rezete kullake.
 Semuud :) Tauno & Alo
 Liiiiiiiiiiiiiiiiisa (K)
 My girls
 Kati!
 Kõige vingemad tüdrukud. Janely, Liisa, Sandra, Liisu, Triin, Kristi, Kinnu!

 Riiiiin! (L)

 Ivar, Allar & Tauno

Kallid

 Minu kõige vingemad klassikaaslased.


Päikesekiired

Ja minu kõige kallim sõbranna!







Minu armas Liisu! Ma igatsen sind nii väga kullake! 






Ja muud... 

Aasta algus on rutiinne olnud. Töö, töö, töö ja nädalavahetusel koju. Nädalavahetustel oleme Kinnu ja Janelyga koos olnud ja niisama lõbutsenud :D Ma ausalt ei kujutaks hetkel oma elu ilma nende kaheta ette. Lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiiii hea tuju on nendega koos olles :D Pisarad silmas ja pissi või õnnest püksi :D 
   Ja noh.. kui jutt juba läks sellele, et ma jälle nii rõõmus ja õnnelik olen siis siin paar nädalat tagasi tuli mu ask.fm´i mingisugune (eeldavasti neiu) inimene, kellele ma vist varba peale olen astunud :D No kõik võimalikku negatiivset tuli minu kohta. Küll ma olen laaberdaja, hullem pidutseja, maniakk, ülbik, õudne inimene, kes valetab koguaeg ja igalpool, et ma õnnelik olen. Me Kinnuga lihtsalt naersime :D Jummal auta, jah, ma tahan kuu jooksul korra klubis käia, jah ma tahan nädavahetusel vähemalt üks päev sõpradega kellegi juures istuda, jah, ma olen praegu lihtsalt väga õnnelik, sest mul on absoluutselt kõik olemas, mida ma vajan! Ma ei nuta selle üle, mida mul ei ole (uhket maja, mega kallist autot, miljoneid pangakontol :DDDD), vaid olen õnnelik selle üle, mis mul on (parimad sõbrad, nunnujunnu Tauno, maailma kõige kõige parem perekond, kodu, ja kõik, mis vaja)!!! Nii, et kallid sõbrad, ärge laske end teiste inimeste arvamustest häirida, eriti neist, kes on anonüümsed. Sel ei ole mõtet, sest need inimesed on sama tühised, kui nende arvamus Sinust. 

Ja mul tuleb varsti puhkuuuus! Ma nii ootan, et saaks nädal aega lihtsalt kodus olla, lebotada, Marteniga koos olla (loe: teda kiusata). Kuigi kui aus olla, siis kiusab tema juba mind ka. Lihtsalt vahest ajab nii närvi kui mu telefon on kadunud, kes on süüdi? Marten. Või kui ma vaatan telekat ja ta täiega lihtsalt selga lendab või enda arust nalja teeb ja juustest kisub vms. Need saavad ehk aru, kel väike õde/vend/laps on :D Aga tema peale ei saa kuri olla, sest ta on lihtsalt niiiiiiii armas. 


o7.o2 käisin Koit Toome kontserdil Puurmanis mõisas. Seekord ei olnud küll unega probleemi nagu Leplandi kontserdil oli :D Naerda sai korralikult ja nii mõnus õhkkond oli lihtsalt. Mina jäin igastahes väga rahule ja nautisin nii Koidu kui ka Jorma etteastet :)

 Kontserdile

Ja muidugi ma tegin Koidu ja Jormaga ka pilti, aga mu nägu oli nii kohutav, et seda oleks olnud patt ilma selle kena ikoonita lisada.


Nüüd jään märtsikuud ja Tanel Padari ja Tarmo Valmi kontserti ootama. (VÄGA, sest tiinekaeas olin hullem The Suni fänn. Palju kontserte, üritusi, särke :D).

Ja aeglane nagu ma olen jäin ma oma sõbrapäeva postitusega hiljaks. Kergelt kaks päeva. Nimelt ei olnud mul reedel, sõbrapäeva õhtul, mingit shampuse joomist emmega kodus, nagu ma postituse alguses mainisin. Reedel läksin kaheksast tööle ja lõpetasin päeva 23.00. Kuna oli sõbrapäev oli laudu borneeritud, inimesi tuli uksest ja aknast ja ma ei tea kust veel, aga see oli ulme! Sekundit ka ei saanud paigal olla, sest k o g u a e g oli midagi teha. Nagu oravad rattal olime. Ja kuna ma olin esimest korda niimoodi mingi ürituse aeg saalis, siis ma sain täieliku trauma! See oli lihtsalt jõhker. Ja iial ei ütle ma enam, et meil nädalas mõni lõuna on kiire. See kui ma saan päevalõuna aeg 15 klienti järjest on lebo ots selle reede kõrval, nüüdest :D Närvid olid lausa nii püsti, et me isegi ei närvitsenud enam keegi vaid lihtsalt naersime iga asja peale ja tundsime õhtust rõõmu :D Puurmani sain pool 2 öösel, Tauno tuli ÕNNEKS järgi.
37tundi söömata, 15tundi tööpäev- ja ma suutsin ikka laupäeva hommikul naeratada! :D See on tase omaette :DD
Ja eile 15.02 käisin Tauno 21. sünnipäeval. Pidu oli tore ja mõnus :D 

Nüüd ootab mind üks töönädal ja siis puhkuuuuus kuni 4.märtsini. Jeeeeeeeeee :))

Jaanuar/veebruar pildis:


Maaaaal :)


 Kullaktükk!




 Hommik



The best!

 Nautsin maal emmega veini kolmapäeva õhtul.

Jannuga kerged koksid Tauno bdayl :D
 Üks sõbrapäevalaudest, mis oli päeval. Meie töö.

Ise küll ei maiusta, aga nomnommm :)



Igavlesin Tartus 



Ja kuna oli sõbrapäev, siis teemakohane link :D - http://www.huffingtonpost.com/2014/02/11/valentines-cards-awkward_n_4757404.html




Soovin teile kõigile ilusat veebruari kuud! 

Naeratage! 
Särage! 
Rõõmustage! 
Armastage! 
Kallistage! 
Nautige! 
  Püüelge oma unistuste poole 

Angelika









Kommentaarid

  1. Bir işletme kredisi mi arıyorsunuz? kişisel kredi, konut kredisi, araç kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, risk sermayesi vb. Veya herhangi bir nedenden dolayı bir banka veya finans kurumu tarafından bir krediniz reddedildi mi? Özel borç vermekteyiz, işletmelere ve kişilere% 2 faiz oranının düşük ve hesaplı faiz oranlarında borç vermekteyiz. İlgileniyorsanız Bizimle bugün (fredrickpetersonloan@gmail.com) bize ulaşın ve bugün kredinizi alın
    Saygılarımızla,
    Fredrick Peterson yatırım ekibi

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse