Stabiilselt rutiinis

Hei, armsad sõbrad!

Ja ongi november käes! Minu meelest sümboliseerib juba november aega, mil hakatakse mõtlema jõuludele. Jõuludega meenub aastavahetus ja siis juba aasta 2014.. Uskumatu.

Kuid nüüd reaalsusesse.. Oktoober möödus sünnipäevade tähe all ja rõõmu ning naeru saatel.
1. oktoober oli minu armsa issi sünnipäev. Mul on lihtsalt parim isa maailmas, kes on a l a t i nõus minu jaoks ükskõik kuna, ükskõik mida tegema ja ükskõik millal, ükskõik kuhu minema. Teda saab iseloomustada vaid parimate sõnadega ja ülivõrdes.


Issi sünnipäeva kink, mille komponendid ise kõik algusest peale ostsin ja kokku panin.

Mu mõtted kingituste koha pealt on viimasel ajal lihtsalt igavad ja mitte orginaalsed :P












Enamus nvd on Metsakonna saunas möll olnud. See on meil juba põhiliseks koos olemise kohaks sõpradega saanud :D Ja mulle meeldib nii, sest ma armastan oma sõpradega koos olemist nii väga!
Oma armsate tüdrukutega: (alkohol muidugi pole armas)



10. oktoober sai Marten ÜHE AASTASEKS. Täiesti uskumatu kuidas aeg lendab, nii et ise seda ei märkagi. Minu pisike krutski on j u b a üks.. Jah, krutski on õige sõna, sest seda ta on... See kuidas kodus on riiulitelt asjad maas, sahtlid lahti kistud, mänguasjad jalus, kappidele ise tehtud (loe pannilabidas) lukud ees.. Kõik vihjab sellele, et meie armsake on juba piisavalt suur, et oma tegudest jälg jätta :D
Kuigi tegelikult on Marten nagu ingel. Miks nagu.. ta ongi ingel. Ingel, kes on meie elu muutnud 100% ja ainult paremuse poole.. (L)

 Minu kingitus Martenile :) Pluus on veel natukene suur, aga küll kasvab :P
 Marteni sünnipäevatort. Pidulisi oli nii 20 ringis ja kingitusi palju, kuigi Marten ei jaganud laksu välja, et miks nii palju inimesi ümberringi on ja nii palju asju talle tuuakse.. :D

23. oktoober oli Annika sünnipäev ja minu kingitus talle:



25. oktoober oli klutuurimajas tantsulka, Ps troika mängis ja hiljem oli retro disko dj'ga. Sai jälle omadega tantsitud ja kvaliteet aega veedetud.

Liisu juures väike sätt ja fotosh :D

26. oktoober läksime perega Otepääle täditütre sünnipäevale. Niiiii mõnus oli sugulasi üle pika aja näha ja nendega koos aega veeta.

 Kodust :P


Meie väike fotoshoot tädi õuel :)






 Marten & issi
Õde

Õhtul kui koju jõudsin liikusin juba Liisu juurde, väike sätt ja Sandra ning Rezete sünnipäevale. Rahvast oli rohkem kui inimesi ja väga põnev oli :D Hea oli paljusi näha üle pika aja ja koos olla kõigiga :)


Raulil silm loojas :D 

Jätkuvalt täidavad mu aega tööpäevad, mis on vahest nii väsitavad ja närve söövad. Mõnikord tahaks hommikul lihtsalt magada, mitte tõusta.. Viimasel ajal on aga õhkkond kuidagi nii mõnus, eriti köögis, kus meil 5 päeva tegutsevad Kreeka kokad seoses Kreeka õhtuga, mis reedel restoranis oli.
Laupäeval tegime Liisuga kaloripommi (loe singirullid, dipivaagen, krõpsud, vein) õhtu ja hiljem liitusid meiega Rene ja Taavi :D
Ja kui ma enne ütlesin, et mulle seostub juba novembriga jõuluaeg, pigem jõuluootus siis nii ongi. Poodides on juba jõuluehted/kaunistused ja piparkoogid müügil, reaalselt! :D See on nii mõnus, ainult lumi on veel puudu :P

Soovin ilusat sügist (mitte sellist vihmast nagu hetkel on) ja positiivset suhtumist sombustesse ilmadesse :)





Angelika







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!