Olulised muutused elus

Hei, armsad sõbrad!

Sügis on ikka täie rauaga peale lennanud ja miinuskraadid naha vahele pugenud.
Mina igastahes olen täielik külmavares valmis, nii palju kui võimalik veedan oma aja toas, eriti mõnus on see maal, koos puhuri ja sooja teega.

Minust on saanud nüüd õpilase asemel hoopiski tööinimene. Septembrist saadik käin tööl, mitte koolis. Otsus tuli üpriski kergelt, kuna eriala, mida kutsekasse õppima asusin, ei olnud siiski minu jaoks. Tegelikkuses ma läksin spa-teenidust õppima ainult varuvariandina, kuna ma tõesti ei teadnud, mida ma tahan pärast gümnaasiumi edasi teha. Mõtlesin küll 11. klassis ja 12. ka, et ah küll see otsus tuleb.. pole ju midagi keerulist. Aga ei tulnud.. siiani pole tulnud. Ma lihtsalt ei tea, mida ma tahan teha. Kõige südamelähedasem oleks arstindusega seotud erialad ja sinnapoole ma järgmine sügis ka püüdlen. Unistused :D Aga unistused ongi ju selleks, et neid täita :))

Ja mis kõige ´toredam´, Tartu elama minnes mõtleb ikka, et oh, sõbrad on kõik käe-jala juures olemas ja hakkab nagunii koguaeg kõike tegema. Reaalsus- peale tööd olen ma alati rampväsind ja ma ei suuda end enam liigutadagi :D 
Kuid siiski..

4.09 Käisime Riinu, Kristi, Peki, Rasmuse, Rauno ja Taunoga klubis, sest Kristil oli bday, selle nimel tuli mõned koksid teha. Mõeldud, tehtud. Selline rahulik õhtu oli :D

Väiksed shotid 

Esimesel nädalavahetusel septembris läksin ma muidugi koju ja laupäeval pidas Kristi oma sünnipäeva. Jälle paar kilo tuli söömisega juurde :D Vaikne ja rahulik istumine enda kallite sõpradega.



11.09 leidsime end jälle klubist :D Seekord Kinnu, Liisa, Kristeli, Triinu, Jaanise, Tarvo, Kaido ja Sassiga- istusime enne minu juures ka. Klubis sain Tauno, Tauri ja Raunoga kokku. Jube mõttetud klubiskäigud, kui joogi järjekorras tuleb pool h passida :D Aga oma semudega on a l a t i hää möllu panna!

Väike pic tüdrukutega

20.09 oli Puurmani tantsulka. Meie mehe vähendatud koosseis. Väike mees- ehk, Sex, sylt ja rock & roll. Väge mahe pidu- Kinnu, Triin, Riin, mina, Kristi, Rasmus, Pekk, Holsting, Allar, Sass koos mingite semudega. Tantsu sai ikka korralikult tehtud ja järgmine päev andis see korralikult tunda ka :D

Ja eile, LÕPUKS EILE, nägin ma oma armast, kallist Liisut!!!!! Tõsiselt mõnus ja positiivne tunne on pärast seda sees ja nägu naerul. Istusime rahvaga Kaupo juures ja hää oli teisi näha üle mitme nädala.


Muidu pole ma midagi muud jõudnud väga teha, sest ma olen koguaeg peale tööd väsinud. 7h järjest jalgadel olla ainult ja ringi liikuda ei hellita mu jalgu just eriti. Ma loodan, et mõne aja pärast leian omale mingi huvipakkuva ja põneva hobi, millega vahepeal tegeleda. Ja oktoobri keskpaigas täitub lõpuks mu ammune unistus :PP Je. Hetkel saladus :D 
Meil on nüüd kodus üks uus elanik ka. Emme ja issi läksid metsa seenele ja seente asemel tulid koju sellise pisike nunnuga. Ma ei saa aru neist inimestest, kes loomad kuhugi vedelema jätavad. Väljas alles hakkasid külmad ilmad, oleks selline pisike kassipoeg need üle elanud? 
Loodame, et meie juures on tal hea ja turvaline olla. Esimesel ööl magas Steffy minu kaisus, muidu oli kõik norm, aga öö jooksul ärkasin kümme korda üles, et vaadata, kas ta ikka on omal kohal ja kell 5 hommikul käisime köögis piima joomas :D Alguses oli rahulik, nüüd juba krutski valmis meil siin. 

Steffy



 Marten on juba nii suur poiss

 Lasin musul köögist arbuusi tuua ja mõtlesin, et miks tal seal 30 sekundi asemel 5 minutit läks.. nii armas (L)
 Sain üllatuse osaliseks, kui üks päev enne tööd lehti käisin ära toomas- Postimehe esikaanel oli mu endise kooli direktor ja artiklis juttu ka meie koolist. 
Tabel. 
 Tegin üks päev pesu aeg Marteni kuradiks :DD

Ja nüüd üks fotoshooti päev ehk kvaliteetaeg õega, üle pika pika aja. 28.09



 Mitte päris nii mõeldud :D:D 







 Lil sis
 Tegin väikse make-up´i
 Kõige parem pilt. 
.

Teisipäev algav oktoobrikuu on täis sünnipäevi. Ja sealhulgas Marten, kes saab 10. 10 juba ÜHE AASTASEKS.   J U B A ..
Võiksin öelda, et ma tunnen praegu kõigest nii suurt rõõmu. Inimesed on vaatamata sügise tulekule ja külmadele ilmadele siiski õnnelikud, naeratavad ja rõõmsad. Just seda ongi vaja :) Rahulolu enda ümber, siis on rahulolu ka oma südames. 
Kaunist ja värviderohket sügist! 

Angelika






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse