Suveaeg! Sõbrad, rand, tšill ja parrrty

Tsau!

http://www.youtube.com/watch?v=5y_KJAg8bHI

Üks hea lugu siia algusesse, mis mõjub alati nii hästi.

Tegelikult mul midagi erilist ei olegi siia kirjutada, aga mul on hetkel tuju seda teha, et oma seniseid suvetegemisi enda sõpradega jagada :)
Ühesõnaga- ma olen jätkuvalt õnnelik ja loodan, et kõik seda on, sest nii on kõik nii hästi, nii hästi... :)
Ma lihtsalt naudin oma suve nii täiega kui võimalik! Ja ma usun, et ma olen selle nautimisega hakkama saanud :D

Ja pidu! Minu arvates suve üks lahutamatu osa. Istumised sõpradega, väike siider rannas, päikesevõtu ajal jne. Me oleme viimasel kolmel nädalal oioi kui palju Liisu juures istunud ja lõbutsenud, kohe hää on olla :D 29. juuni oli Puurmanis perepäev- jube mõnus õhtu oli :D Kristiga lasime niimoodi tantsu, et ise ka ei usu :D Hiljem läksime Liisu juurde edasi ja möllu sai korralikult.

 Perepäevale, 29. juuni
Semud :)


Ja ma juba poolekohaga elan Liisu juures. Lihtsalt igapäev käin seal ja lebon mitu tundi, nagu teine kodu :D Mõtlesin ka koguaeg, et mida ta vanemad minust niimoodi arvavad, et väsinud sellest juba, aga nädalavahetusel kui Liisul ema ja isa koju tulid, siis isa tal tuli välja meie juurde ja ütles, et: ''No see tüdruk, olgu ta kuri või vihane, alati ta naeratab ja särab.'' See oli niiiii armas ja tegi jälle nii õnnelikuks mind! :)
Mingi nädal tagasi kokkasime ka Kristi ja Liisuga tema juures. Tegime pitsat, salatit ja täidetud mune.. ooo kui häää! Korraldasime Liisu tagaaias pikniku.. vein ja meie söögid, mõnus õhtu!


Pitsat vorpimas :D


Ma vist olen Liisut selles sissekandes umbes 100 korda maininud, eks? Ta on nagu osa minust, enam ei oska lihtsalt ilma olla. Parim, parim sõbranna keda omale tahta! A s e n d a m a t u!  




5. juuli käisime Liisuga Kuremaa triatlonil vabatahtlikuna abis ka. Pidime võistljatele numbreid kirjutama. Väga vinge ja lõbus oli ja otsustasime, et teinekordki lähme vabatahlikuks sellistele üritustele kui kusagilt infot jälle leiame :) Põnev on argipäevaste tegevuste vahel midagi teistsugust teha, mis toob väheke muutust. Ja uskumatult suure positiivselaengu saime ka, inimesed on lihtsalt nii sõbralikud ja täiesti võõrad tegid komplimente, mis on ääretult armas.

Eile käisime Liisu ja Müüruga Kauksis suvitamas, nii hea oli! Hommikul 11 kokteilid sisse ja lebo olla :D Ja siis 6h päikest...

 Algus :P
Sex on the beach ja Blue lagoon

PS!: Elisabeth ütles täna mulle ja Liisule, et meil on varbaküüned ühte värvi, sellepärast me ei saa olla enam lihtsalt parimad sõbrannad, vaid südamesõbrannad. Siuke värk siis :D

Pilte:


 Käisime maal grillimas, Eliisabet üritas pilti teha :D

 Mu üks ja ainus suvearmastus! MAASIKAD
 Tuli segama kui arvutis istusin :D
 Parim maailmas :)
 Mitte enam nii pisike..
 Praegused :)
 Lõpetamisest Rezetega
 .. ja Sandramusuga :)

Proovisin ka peeglipilti :D

Ja selle kõige meeldiva kõrvale natuke ebameeldivat ka. Mul on juba nädal aega köha ja nohu. Ikka päris hull on asi. Vahepeal oli kurk jube valus ja hääl ära, nüüd juba enam vähem korras. Rääkisin koguaeg, et jagan oma pisikuid kõigile, ei, kedagi ei huvitanud ja kes korjas samad haigussümptomid üles? Muidugi mu kallis Kulli Liisu :D Nüüd oleme mõlemad samasugused keset suve.

Igavusest üleeile- 09.07.13 Igas poosis ja näoilmes :D








 Suvi meeletusi teeb :P


12.07 käisime Räpinas, Liisul oli koolis vestlus (ps! tulemused tulevad alles augustis, aga mu Liisule öeldi, et no sina oled küll sees- jeeeeeeeeeeiii!) ja hiljem läksime Piusa koobastesse- väike 1,5km matk ja siider :D







Õhtul olime Kristi juures, maja vaba ja ofc tuleb ju võimalust kasutada ja sõpardega aega veeta :)




Niiii  musi Kristi :)

Veel tegemisi:

 Tegime Liisuga filmika- ''Thats my boy''

 Kui venna 22. sünnipäeva jaoks asju tuppa vedasime :D

 Kõige suurem segaja, kui ma päevitan :D
Söötsin emmele-issile ja õtsile kaloreid sisse :D

17. 07 mõtlesime Liisu ja Müüruga, et teeks väikse klubitiiru. Mõeldud, tehtud :D Vähemalt oli üks mõnus õhtu. Nalja sai ikka mõnusalt :D
























See nädalavahetus möödus üsna rahulikult. Reedel olime Liisu juures, Riinuga oli väga fun koju minek :D:D:DD Millest ajalugu vaikib :D Ja laupäeval oli päeval linnas, siis maal grillimas perega ja õhtul pidas Sassu oma 20. sünnipäeva ja kunagi jõudsime veel Liisu juurde ka again :D

Ja täna on olnud MASENDAV ilm. Päev läbi sadanud ja pilves.. lihtsalt tegevuseta olla on nii nõme, mine või lolliks ära. Homme õnneks Liisuga plaanis miskit teha, juba lubas ilma ka paremat, loodab :)

Ilusat suve jätku kõigile!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!