Imelisi jõule Sõbrad!

Hei!

Ja ongi jõululaupäev käes. Soovin kõigile, kes mu blogi loevad ilusaid jõule ja kordaminekuid! Nautige koosolemist oma perega ja võtke sellest viimast, mu kallid sõbrad! Ja sööge hästi- hästi palju jõululauas, siis on,  mida tulevasel aastal maha hakata kehakaalust võtma :P ihihi

Neljapäeval, 20. 12. oli mul siis kooli jõulupidu, nagu ma ennist olin maininud. See oli suuuuuuuurepärane! Ausalt! Meil läks etendus nii hästi, et me ise ka imestasime, et kuidas nii ideaalne kõik oli :D Ja tagasiside oli ka hea- saime hakkama :) Kui asjad olid koristatud siis oli kojuminek ja kell kaheksa pidime Egerti juurde minema. Ja oi mis see õhtu meile tõi.. üle pika aja üks väärt olemine. Egerti vanaema oli muidugi meile sellise õhtusöögi vaaritanud, et oeh.. seapraad ja hapukapsas, karbonaad, munatibud, kotletid, praetud porgand, krevetid, kala mitmel erineval moel, lõhe, hõõgvein.... esimesed paar kilo kukkusid :D Kutsusime sinna ka kõik meie klassijuhatajad. Ja KÕIK olidki kohal. Meie esimene õpetaja, kellega on niiiii palju mälestusi, teine klassijuhataja, kes toob alati naeratuse näole oma positiivsusega, kolmas klassijuhtaja, kes sai ka aega meie juurde tulla, nimelt on ta Ahhaa juhataja ja praegune klassijuhataja, kes tegi meile ka toredad kingid jõuluks- meie kõigi fotod :) Südantsoojendav aeg, need jõulud. Õhtu lõpuks olime kõik nii väss ja mingi kaks kutsusin issi järgi omale, homme oli ju koolipäev ka :D Jala ei saanud ma minna, kuna ma e i tea mis moel see juhtus, aga kui ma diivanilt püsti tõusin tõmbasin jala ära ja jäin lombakaks.. nii vahva :D Ei, nüüd on kõik korras, mõnikord on ainult valu tunda. Ja noo see järgmise päeva aktus.. meie kõnepidaja oli errrriti adekvaatses olekus, mhm :D Kati pärast ütles, et mõnus oli vaadata, Ivar tundus ´natukene´ väsinud ja mina lonkasin seal :D Kõik uurisid ka, et mis juhtus jne.. nii hoolivad sõbrad ja ka õpetajad mul :) Süda kõigi pihta!!!!
Reede õhtu läksime Janno, Allari, Janari, Tomi, Liisu, Riinu ja Triinuga kluppi. Selline nii ja naa õhtu oli, rahvas nüüd massidega küll ei löönud, aga lõbus meil oli :D Ja pealegi pidin ma laupäeval kell 10 üleval olema, läksime perega õe juurde, et kingitused ära viia ja natuke istuda seal.. kohutav :D
Laupäeva õhtul läksime Pintide juurde. Jään ikka arvamuse juurde, et shampus on saatanast :D Ja hääl on mul ka nüüd hädine, tegime tüdrukutega ´natuke´ tantsu ja hääleharjutusi.
Pühapäev möödus vaikselt.. lootuses, et viiendaks Eesti superstaariks saaks Rasmus... AND I'M FEEEEELINg GOOOOOOOD.
Ja nüüd on jõululaupäeva hommik... nii mõnus tunne on kohe :D Varsti hakkama süüa ka vaaritama, nii palju onju teha... :) Soovingi Teile kõigile veelkord imelisi jõule!!! Kallid, musid, paid kõigile!
Enne ei postitanud ära oma postitust, päevake veereb juba õhtusse.. ma olen ikka veel ja jätkuvalt arvamusel, et inimesed, kes süüa teevad saavad juba selle tegemise aeg kõhu täis.. :D Mul on JUBA raske olla, kuigi kell on 15:33 alles.. mis siis õhtul veel on.. :D
Ja LÕPUKS ÕHTU. Oeh jummal mis tunne sees on.. jube raske ikka. Nüüd tuleb küll dieedile minna üheskoos :D Ei saa, 31. detsember nuuman end jälle :D Lisan mõned pildid ka allapool :)

 Angelika



                                          Surnuaial.




 Kuhu mujale näpp ikka käib kui mitte suhu :)
 Meie kuuseke pimedas.
 Maailma suurim mossitaja :D
 Tädi ei kiusa kunagi Joanna-Mariat ju, mkmmm :)
 Enne klubi :)
Smileeeeee

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse