Aeg ei anna armu ..

Tsau!

Ma pole tõesti siia kaua aega kirjutanud, pea kuu. Mul lihtsalt ei ole aega, kool võtab nii suure osa ajast ära. Aga vahepeal on kõike juhtunud, ja aeg liigub kohutava kiirusega! Juba on novembri kuu ja varsti detsember ja uus aasta ongi käes.
 Ütleme nii, et minu jaoks on see aasta üldse kiiresti läinud. Alles nagu oli aasta algus ja juba lõpp.. Põhimõtteliselt 5 kuud veel ja mul on kooliga ühel pool, algab eksamiperiood ja õppimine nendeks. Aeg ei anna tõesti armu..
 10. oktoober sain  mina suureks õeks ühele imelisele poisile!!! Te ei kujuta ette kui õnnelik ma olen. Tähendab.. kui õnneliKUD me oleme. Ma pole kunagi varem oma emmet-issit nii rõõmsana näinud.. ausalt. Ilmselt minu sünni aeg nad olid sama õnnelikud.. :D esimene laps ju :) Algselt me ei teadnud kumb tuleb, kas poiss või tüdruk. Issi suur unistus oli poiss, sest 3 tütart, kes igapäev midagi endala saada tahavad on liig mis liig :D Augustis käis ema ultrahelis ja tita ei näidanud kumb ta on. Septembris läks uuesti arstile, mina olin ka kaasas, ja siis küsis arst, et ´Sugu juba teate jah?´ Ema ütles, et ei tea, pole öeldud. ´Poiss, jah, kindel poiss. ´ Vot siis ma hüppasin sealt tooli pealt püsti ja karjusin, ma olin niiii õnnnelik. Minu oma venna.. päris oma.... Ja kui ma koridori issile ütlema läksin siis see vaatepilt.. ta oli südamest õnnelik. Tema suur unistus, mida ta oli nii kaua soovinud läks lõpuks täide, nii ootamatult. Aga nad emaga ei uskunud senini kuni laps sündis, et poiss tuleb. Ja siis kui me issiga autoga sõitmas olime, siis emme saatis sõnumi, et: Täna, 10.10.2012, kell 15.51 sündis meie poiss, 52 cm, 3682 grammi. Ja ma olin sel hetkel roolis ja kui issi seda ette luges siis ma oleks peaaegu kraavi sõitnud, sest selline õnnetunne käis seest läbi :D Ja hetkel on tita täiesti terve nagu purikas ja emme ka :) Ja me oleme õnnelikumad kui kunagi varem. Lihtsalt paremat perekonda ja elu ei saaks tahta kui mul on. Noh, saaks, aga ma ei oska tahta. Kõik on kuidagi nii hästi meil. Ptui, ptui, ptui ei taha ära sõnuda :)

Kahe päevane Matu :)

Poseeris õele :)

Nii pisike ta meil ongi :)

Mis veel.. Ma hakkasin oma lõbuks meisterdama, kõrvarõngaid peamiselt. Vahest on mõnus midagi muud teha kui ainult õppida :D Hetkel olen jõudnud ainult kolm paari teha, aga nagu ma mainisin on kõiges süüdi aeg, aeg, aeg! :D

Esimesed.

Minu ´töölaud´ :D

Ja elutoa remont sai meil eile lõpuks läbi. LÕPUKS. Nädal on ikka pikk aeg küll elada nii, et kõik kohad on igast üleliigset staffi täis. Aga õnneks on nüüd kõik korras ja omal kohal tagasi :D Lisan mõned pildid ka.. kahjuks ei teinud pilti milline ennem tuba oli. Põhimõtteliselt roheline tapeet (nüüd ka roheline) ja keskel jooksis mingi roheline mustriga riba, maas oli vaipkate sinine ja kujundus oli teine. Nüüd tõsteti mööbel nii ära, nagu mina ütlesin :D Emmega korraks küll vaidlesime, aga siis ta loobus ja õnneks meeldib talle see, mis lõpuks välja tuli :) Alati kui meil remont on (ntks eelmine sügis- minu toas) siis käib meil üks ja sama töömees ja no töö on tal kvaliteetne. Meil endal on lihtsalt otsakorter ja sellega seoses väikesed jamad. Emme tahab vannitoas ka remonti teha, kuigi minu arust seal küll midagi teha pole, võib-olla, et WC ja vannituba kokku ehitada, muud midagi. Mõtles korra, et kaotaks sauna ka ära, aga muutis meelt vist. Vahest on meil korter nii külm, et paneme isegi selle jaoks sauna sisse, et sooja lasta tubadesse. Aga eksnäis mis tulevik toob.

 Cute ju :D
 Lõpp tulemus.
 -II-



MEIE TOTU :D

Ja nii see aeg ongi läinud.. Me koolis juba kavandame jõulupidu ja ootan, et Noortekeskusest saaks ka infot jõulupeo kohta, näidendi kohta jne. Tahaks juba teha midagi :) Vahepeal kui lumi maas oli, siis oli ikka hull jõulutunne peal. Emps pani veel jõululaulud ja youtubest käima :D Geenius. Nüüd on küünlad, mandariinid. mmmm. Täna üritasin kaneelipulkadest ja küünlast kokku sellise kaneeli küünla teha, Naisteleht õpetas, aga need ei jäänud kinni.. Homme on Lisettil ka sünnipäev, juba 5... õudne :D Selline tibike meil valmis, et :D Käis ükspäev siin, siis ütles ka, et sul on nii ilusad asjad. Ma ütlesin, et varsti saad kõik omale, siis vaatas mind sellise näoga, et mida asja sa ajad, vaata kui pisike ma olen :D Nunnukesed meil :) Aga varsti nad enam ei saa meil käia kui tahavad, Reelikal on järgmine nädal notari aeg ja saab oma korteri kätte, lõpuks ometi ostis oma korteri. Jõgeval, pole eriti kaugel, aga siiski.
 Ja nüüd ma siin teengi inglise keelt ja siis lähen oma tibukest kiusama, peaks varsti ärkama. Tauno enne ütles, et varsti kiusab tema mind :D Nalja kah :D JA NIIIII OOTAN JÕULE!
Ilusat novembrit kõigile!
Angelika

Oi, Maru karjub :D Tsauu!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse