Õpetajatepäev & õhtu ´nagu filmis´ ning 8. oktoober

Tsau!

Pole väga ammu siia sattunud ja kirjutanud, ei ole aega leidnud, sest paraku võtavad kool ja tegemised nii suure osa ajast ära. Õppida antakse nii palju ja lihtsalt ei jaksa.. kuigi 5. oktoober oli kõigile pisike paus ja ka mina sain täita õpetaja rolli. Seekord 4. klassi klassijuhatajana, andes neile suhtlemisõpetust, eesti keelt ja matemaatikat.
Päev algas muidugi ärevalt, sest aktuse suhtes oli meil pisike hirm sees, et kuidas läheb ja kõik välja tuleb. Õnneks läks hästi ja suuri apsakaid ei olnud, aktuse kestvus oli ka hästi ajastatud. Üks pisike ja meeldiv vahejuhtum leidis ka seal aset. Nimelt pidin ma andma lillekimbud kooli kutsutud endistele kooli pedagoogidele. Viies lilled Puurmani ajaloo säilitajale, Ell Maansole, ütles ta mulle, et ma olen väga kena tüdruk ja väga Getter Jaani moodi :) See esimene osa lausest oli muidugi väga armas ja südantsoojendav. Teised pärast ainult imestasid, et kuidas ta küll Getter Jaanit teab :D Aktus oli läbi saanud ja tunnid möödusid väga kiiresti. Kõik oli põnev ja huvitav väljaarvatud see kuidas õpilased end üleval pidasid. Mõne klassikaaslase tunnis joosti laudadel, topiti TV käima, möliseti ja karjuti. Kui õpilane ei käitu päris õpetaja tunnis niimoodi, miks ta peab seda tegema meiega? Me siis ei olegi inimesed ja väärt austust? Ilmselt oli neil teatud inimestel lihtsalt esinemisvajadus. Või pole ajuareng veel vanusele kaasa jõudnud. (Lisan allapoole päevast pilte). See selleks, päeval leppisime kokku, et õhtul 19.00 läheme Riinu juurde ja tähistame oma õpetajatepäeva. Koju, pesu ja väike sättimine ning hakkasimegi Ivariga liikuma. Istusime siis mina, Riin, Kati natuke aega, Meriliis, Egert, Ivar ja Tauno. Igav ei olnud ja ma jätkuvalt pean tunnistama, et ma oman kõige lahedamaid ja toredamaid klassikaaslasi. Mingi pool üksteist umbes tuli meile Kaido järgi, käisime Liisu juurest läbi ja läksime ühele sünnipäevale, mis paar kilomeetrit eemal saunas toimus. Sinna jõudes oli üllatus suur, kuna meid võtsid vastu 2 politseiautot, üks buss, kaks eraautot ja narkokoer. Peol viibis lihtsalt liiga palju alaealisi ja kuna sünnipäevapidu eksponeeriti varem juba facebookis siis politseil oli aega asja läbi selle jälgida ja võimalus kohale tulla. Õhtu oli tore ja kui nö liiga noored lapsed olid koju viidud politsei poolt või vanemate, saime meie edasi saunas seda sünnipäeva pidada ja noo igav ei olnud :D Mingi kahe aeg liikusime baari juurde ja seal juhtus ka väike naljakas seik, Tauno pidi peaaegu rattaga tiiki sõitma ja no nalja kui palju :D Rauno ja Tauno muidugi tormasid kohe järgi aga õnneks läks kõik hästi :D Meil oli küll naljanabani :DD Ja lõpuks kella poole nelja aegu sai Tauno juurde jõutud ja head und! Laupäev möödus jube kiiresti ja pühapäev käisin vanematega linnas. Sain nunnud karvased sussid omale ja muud pudipadi.
Nüüd on jällegi esmaspäev, koolinädal algas. Täna on ka kaheksas oktoober, mis tähendab, et aasta tagasi nägi ilmavalgust minu kallis õetütar Joanna-Maria. Rõõmu oli meie jaoks kui palju ja topelt, sest ema oli see, kes sünnituse vastuvõttis. Päev veeres õhtusse ja umbes kell 17. 50 sai mu ema telefonikõne, mis muutis meie kõigi elu. Minu kallis vend ja tema sõbrad olid sattunud autoõnnetusse meie kodu lähedal. Avarii lõppes kahjuks ühe väga-väga erilise inimese surmaga. Algselt olid uudised teised, aga reaalsus oli sama hull. Ma ei teagi, kuidas seda kõikke sõnadesse panna, mis sel hetkel valdas. Seest oli nii tühi tunne ja uskumatult palju küsimusi, mis ei ole siiani kõik vastuseid saanud. Ei saa ka.. Täna Karli hauale ja sündmuspaika lilli ja küünlaid viies tekkis sees nii kõhe tunne, jälle võtsid pisarad võimsust.. Nii palju oleks öelda.. Aga .. (Minu facebooki sissekanne )- Mõtlesin, et kirjutan siia emotsioonidest, mida olen tundnud, mõtetest mida mõelnud, pisaratest mida valanud, aga täna, Sinu haual seistes sain aru, et need sõnad ei annaks midagi, ei muudaks midagi. 
Ma ei tea, kas Sa oled kõige eredam täht taevas nagu kõik räägivad, aga Sa oled ja jääd alati minu südamesse. Meie südameisse.. Valva & kaitse, aita ja hoia! Aasta.. (W) 

Angelika

Ivar

Tauno- direktor

 Koos mudilaskooriga laulmas
Uimane Angelika :D 


 Enda klassiga :)
 Nämmi!


Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse